بعد از هر خرید 10 درصد مبلغ خریدتون رو از ما هدیه می گیرید.
بعد از هر خرید 10 درصد مبلغ خریدتون رو از ما هدیه می گیرید.
تست رطوبت (رطوبت پذیری چرم طبیعی)

تست رطوبت (رطوبت پذیری چرم طبیعی)

۱۴۰۰ شنبه ۱ آبان

یکی از ساده‌ترین راه‌های تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی، تست رطوبت است.

ارائه اطلاعات در مورد یک محصول یا کمک به مشتری در تعیین اینکه چه محصولاتی مورد نیاز اوست شعار ماست.هدف ما این است که همیشه مشتریان خود را در اولویت قرار دهیم.  یکی از اتفاقات متداول که ما می بینیم این است که مشتریان از نوع محصول مورد نیاز چرمی خود مطمئن نیستند.  بسته به نوع نیاز شما ، ممکن است به محصولات مخصوص چرم های جاذب یا غیر جاذب نیاز داشته باشید.

 

 انواع مختلفی از چرم ها وجود دارد و هر کدام می توانند سطوح جذب متفاوتی داشته باشند.  برخی از چرمها ممکن است دارای پوشش محافظ (رویه) در بالا باشند که توسط سازنده استفاده می شود و معمولاً جاذب نیستند.  برخی دیگر هیچ پوشش محافظتی روی خود ندارند و معمولاً از نوع چرمی هستند مانند چرم آنیلین.  حتی چرم هایی وجود دارند که می توانند مانند چرم نیمه آنیلین نیمه جاذب باشند.

 

 ما یک آزمایش آب ساده داریم که با انجام ان میتوانید میزان جذب چرم خود را مشخص کنید

 

 مرحله 1: منطقه ای بدون آسیب از چرم خود را پیدا کنید

 ما توصیه می کنیم آزمایش آب خود را روی قسمتی از چرم خود که آسیب ندیده انجام دهید.  این بدان معناست که  جایی از چرم را انتخاب کنید که رنگ خود را از دست نداده باشد ( از دست دادن رنگ )، چرم یا رنگ محصول محو نشده باشد( محو شدن )، چرم محصول خراشیده نشده باشد (خراشیدن) ،چرم ترک نخورده باشد( ترک خوردن )و غیره.

شما می خواهید آزمایش آب را در منطقه ای انجام دهید که هنوز هم رنگ خوبی دارد و هیچ آسیبی ندیده است . این کار برای نتایج دقیق ضروری است ..

 

 مرحله 2: استفاده از آب روی چرم

 اکنون وقت آن است که آب را روی چرم خود بریزید.  برای انجام این آزمایش تنها یک یا دو قطره آب نیاز دارید ، بنابراین می توانید از قاشق یا انگشتان خود برای ریختن آب روی چرم خود استفاده کنید.  استفاده بیش از حد از آب می تواند علامت آب  را روی چرم شما باقی بگذارد ، بنابراین هنگام انجام این آزمایش مطمئن شوید که فقط از یک یا دو قطره استفاده کنید.

مرحله 3: مشاهده نتایج

 زمان دیدن نتایج است!  اگر آبی که روی چرم خود قرار داده اید روی سطح قرار بگیرد یا بدون جذب شدن در امتداد سطح بغلتد ، این نشان می دهد که یک چرم از نوع غیر جاذب دارید.  اگر آب بلافاصله جذب چرم می شود و حتی چرم را در ناحیه جذب تیره می کند ، این نشان می دهد که شما یک چرم نوع جاذب دارید.  چرم طبیعی حاوی هزاران منافذ کوچک مانند چوب است که بسته به محیط اطراف، رطوبت را جذب می‌کند. بنابراین، می‌توان گفت اگر چرم واقعی باشد، آب به سرعت جذب می‌شود و بالعکس، اگر غیر طبیعی باشد، آب دفع می‌شود. چرم مصنوعی به طور معمول رطوبت را به جای جذب آن دفع می‌کند...

 

 

.

مقالات مرتبط

headphones