بعد از هر خرید 10 درصد مبلغ خریدتون رو از ما هدیه می گیرید.
بعد از هر خرید 10 درصد مبلغ خریدتون رو از ما هدیه می گیرید.
راهنمای نگهداری از کیف چرم

راهنمای نگهداری از کیف چرم

۱۴۰۰ شنبه ۱ آبان

شما سرانجام آن کیف چرمی زرق و برق دار را خریداری کردید و احساس می کنید چقدر نرم است و چقدر روی بازوی شما مجلل به نظر می رسد.  شما دوست دارید این کیف را برای همیشه داشته باشید ، اما می دانید که باید از کیف چرمی خود به درستی مراقبت کنید تا عمر آن افزایش یابد.  چطور می توانید این کار را انجام دهید؟

 از این شش نکته برای نگهداری و محافظت از کیف چرمی خود استفاده کنید تا کیف شما  برای مدت طولانی تری قابل استفاده باشد..

 

 گرد و غبار خشک را قبل از تمیز کردن پاک کنید

 نظافت منظم بخشی از روال نگهداری شما خواهد بود ، اما قبل از شروع آن ، حتما گرد و غبار روی کیف را پاک کنید.  اگر این کار را انجام ندهید ، ممکن است هنگام خیس شدن گرد و غبار روی هم جمع شوند و به داخل چرم نفوذ کنند. هنگامی که کیف عاری از گرد و غبار باشد ، فرآیند تمیز کردن نیز کارآمدتر خواهد بود .

 

 همیشه از پاک کننده مخصوص چرم استفاده کنید

 ممکن است وسوسه شوید کیف خود را با آب یا محلول صابون پاک کنید ، اما نباید از چیزی که مخصوص چرم ساخته نشده است استفاده کنید.ان محلول می تواند کیف شما را خراب کند و اگر از چیز دیگری استفاده کنیددممکن است  به دانه های چرم محصول آسیب بزند.  در عوض ، از یک محلول تمیز کننده چرم همه منظوره استفاده کنید که برای تمیز کردن عمیق همه انواع چرم طراحی شده است و علاوه بر راحت کردن خیال خود از کیفتان هم محافظت کنید..

 

 دستمال مرطوب برای از بین بردن لکه های کوچک

 مراقبت های پیشگیرانه به معنی درمان لکه ها به محض ایجاد آنها است.  مقداری دستمال مرطوب مخصوص چرم را در کیف خود داشته باشید تا بتوانید بلافاصله وقتی قهوه یا چایی خود را به طور کامل روی آن ریختید از آنها استفاده کنید.

 

 چرم را به طور منظم حالت دهید

 همانطور که از نرم کننده روی موهای خود استفاده می کنید تا موها نرم و بدون چسبندگی باشند ، استفاده از نرم کننده روی کیف شما می تواند چرم را در بهترین حالت نگه دارد.  توصیه می کنیم ماهی یکبار آن را صاف کنید.

 

 کیف خود را زیر باران پوشانده نگه دارید

 آب و چرم با هم مخلوط نمی شوند.  در صورت امکان ، از قرار دادن کیف خود در معرض باران ، برف یا سایر انواع بارندگی خودداری کنید.

 

 محصولاتی را که برای نگهداری کیف چرمی خود نیاز دارید بخرید

 

.

مقالات مرتبط

headphones