بعد از هر خرید 10 درصد مبلغ خریدتون رو از ما هدیه می گیرید.
بعد از هر خرید 10 درصد مبلغ خریدتون رو از ما هدیه می گیرید.
نحوه نگهداری و مراقبت صحیح از کفش های جیر

نحوه نگهداری و مراقبت صحیح از کفش های جیر

۱۴۰۰ دوشنبه ۳ آبان

شما کفش های جیر خود را می پرستید و احتمالاً پس اندار خود را برای خرید آنها را پرداخت کرده اید!و این کار ارزش یادگیری نحوه نگهداری و مراقبت صحیح از کفش های جیر را  دارد تا کفش شما بتواند طولانی ترین عمر ممکن را در کمد شما داشته باشد.

 در اینجا 4 نکته وجود دارد که می توانید از آنها برای حفظ وضعیت مناسب استفاده کنید.

 

 مهر و موم جیر

 قبل از پوشیدن کفش های جدید خود در شهر ، برای محافظت از آنها در برابر عناصر، زمان بگذارید.  حتی اگر آنها را فقط در دفتر کار بپوشید ، باز هم می توانند در معرض باران ، خیابان های کثیف و گودال ها قرار بگیرند.  قبل از استفاده از کفشتان باید ازاسپری ابگریز چرم استفاده کنید و هر چند ماه یکبار ان را مجدداً تجدید کنید ، بنابراین وقتی این کار را انجام می دهید در تقویم خود علامت گذاری کنید تا پیگیری شود.

 

 جیر خود را برس بزنید

 هر چند ماه یکبار جیر کمی فرسوده به نظر می رسد.  با مسواک زدن شدید(هرچند نه سخت) با یک مسواک جیر یا یک مسواک معمولی، آن را زنده کنید.  شما با این کار به الیاف روی ماده کمک میکنید تا دوباره زنده به نظر برسند.

 

 فقط از پاک کننده های مخصوص جیر استفاده کنید

 سریع ترین راه برای خراب کردن یک جفت کفش جیر این است که آنها را با آب ، صابون یا هر چیز دیگری غیر از پاک کننده جیر تمیز کنید.  در صورت مشاهده هرگونه لکه روی کفش مانند لکه های جوهر یا خون ، چایی یا قهوه فوراً از پاک کننده استفاده کنید ..

 

 برای واردکردن پا به کفش از یک پاشنه کش استفاده کنید  

  یک کفش جیر به راحتی می تواند علائم چین و چروک را از خود بروز بدهد بنابراین برای پوشیدن کفش حتما از یک پاشنه کش استفاده کنید. استفاده از پاشنه کش می تواند به شما در جلوگیری از ایجاد چنین علامتی هایی روی کفش کمک کند. 

همچنین تماس انگشتان شما که حامل روغن های طبیعی هستند می تواند به کفش شما آسیب برساند.تا حد امکان از این کار خودداری کنید.

 

 

مقالات مرتبط

headphones