بعد از هر خرید 10 درصد مبلغ خریدتون رو از ما هدیه می گیرید.
بعد از هر خرید 10 درصد مبلغ خریدتون رو از ما هدیه می گیرید.
ارتباط کفش ها با شخصیت انسان

ارتباط کفش ها با شخصیت انسان

۱۴۰۱ شنبه ۷ خرداد

ارتباط کفش ها با شخصیت انسان

فرقی نمیکند برون گرا باشید یا درون گرا، احساساتی باشید یا منطقی، هنری باشید یا فنی . کفش های شما همه چیز را راجع به شما میگویند .

تا همین چند سال پیش کفش ها جز اکسسوری های پوشیدنی به حساب می آمدند و به عنوان یک آیتم مستقل شناخته نمی شدند اما با گذشت زمان کیف و کفش ها از اهمیت زیادی برخوردار شدند و به عنوان آیتم هایی مستقل در دنیای فشن مطرح شدند .

فرض کنید برای اولین بار قرار است کسی را ملاقات کنید . شاید دومین یا سومین مسئله ای که به آن توجه میکنید کفش ها باشد بنابراین کفش ها از اهمیت زیادی برخوردارند .

مطابق با بعضی تحقیقات انجام شده بیشتر افرادی که کفش های همیشه تمیز و مرتبی دارند به شدت نیاز به تایید دیگران دارند و از طرد شدن توسط انسان ها حس خوبی نمیگیرند اما برعکس کسانی که راحت و بی دغدغه کفش های کمی خاکی شده خود را می پوشند انسان های رها تری هستند و از قضاوت دیگران نمی ترسند .

خانم هایی که همیشه کفش پاشنه بلند می پوشند ممکن است شما را به اشتباه بندازند . ممکن است فکر کنید راحتی را فدای زیبایی کرده اند اما این گونه نیست . بیشتر خانم ها کفش های پاشنه بلند را به دلیل حس قدرتی که به آن ها میبخشد انتخاب میکنند و با پوشیدن کفش های پاشنه بلند با جادوی قدرت زنانگی، روز خود را سپری میکنند. اگر به کفش هایی نیاز دارید که در عین راحتی به شما حس زنانگی و اعتماد به نفس دهد از کفش زنانه کد 12010349 غافل نشوید .

اگر برای جلسات کاری مهم ، کفش هارا نادیده میگیرید و فکر میکنید که تاثیری بر شناخت دیگران از شما ندارد کاملا در اشتباه هستید و مثلا اگر با کفش های کتانی روزمره خود به یک جلسه کاری مهم بروید این تاثیر را بر مخاطب میگذارید که برای آن جلسه و وقت دیگران ارزشی قائل نبوده اید . برای جلسات کاری مهم خود کد 11010265 را انتخاب کنید . این کفش از همان ابتدا حرفه ای بودن شما را به رخ همگان میکشد .

 

مقالات مرتبط

headphones