آیا کفش چرمی مناسب تابستان است ؟

آیا کفش چرمی مناسب تابستان است ؟

۱۴۰۱ دوشنبه ۲۳ خرداد

اگر زمانی که کفش چرم میخرید نگران این هستید که در فصل تابستان نمیتوانید از آن استفاده کنید حتما در این مقاله با ما همراه شوید .

ممکن است باور عامیانه این باشد که کفش چرمی برای تابستان مناسب نیست اما باید بگوییم که اینطور نیست و اگر شما از کفش هایی با چرم نازک یا جیر استفاده کنید به دلیل تهویه ای که اتفاق می افتد، رطوبت در کفش نمی ماند و برای تابستان هم مناسب است .

مهم ترین نکته ای که باید در هنگام خرید کفش چرم برای تابستان، مد نظر قرار دهیم ، داشتن تهویه و دفع رطوبت است . اگر شما از کفش هایی بدون هیچ منفذی برای تهویه هوا و ساخته شده از چرم های ضخیم استفاده کنید ممکن است به دردسر بیفتید .

دلایل مناسب بودن چرم برای تابستان :

1- چرم یک ماده زنده و طبیعی است که توانایی تهویه هوا را به خودی خود دارد و از ماندن رطوبت در کفش جلوگیری میکند . البته این تهویه زمانی اتفاق می افتد که در کنار چرم از ماده های پلاستیکی استفاده نشده باشد . حتی اگر در شرایط آب و هوایی گرم، زندگی میکنید،کفش های چرمی میتوانند گزینه مناسبی برای شما باشند .

2- چرم با دوام است و شما میتوانید در آب و هوای گرم به صورت مداوم از کفش های چرمی خود استفاده کنید بدون اینکه از بین برود یا پای شما را اذیت بکند .

3- کفش های چرمی برای بیشتر موقعیت ها ، بیشتر رنگ ها و بیشتر جنس های پارچه مناسب هستند . پس شما میتوانید با خرید یک جفت کفش چرمی به راحتی استایل های متفاوت و مناسب برای هر فصلی را انتخاب کنید.

4- شما همیشه نمیتوانید صندل بپوشید . در مواقعی که پوشیدن صندل برای شما سخت است بهترین گزینه برای انتخاب ، لوفر ها و کفش های قایقی از جنس چرم جیر یا نازک هستند . جیر رطوبت پای شما را جذب میکند و به بیرون انتقال میدهد . داشتن یک جفت لوفر جیر هم پای شما را خنک نگاه میدارد و هم شیک و رسمی است .

پیشنهاد ما به شما برای تابستان استفاده از صندل زنانه 12030070 و صندل مردانه 11030002 است . این صندل ها راحت و مناسب برای استفاده طولانی مدت هستند . شما میتوانید این دو مدل صندل را با استایل های مختلف امتحان کنید و در گرم ترین روزهای تابستان هم خوش پوش باشید .

مقالات مرتبط